O naši trgovini

O nas…

B&L d.o.o.
Pristaniška ulica 2*
6000 Koper
Davčna št.: SI47612568
Kontakt: info@polzja-krema.si

* FIZIČNA TRGOVINA NE OBSTAJA! Omenjeni naslov je naslov podjetja.

Dosegljivi smo vsak dan med 8. in 16. uro (na elektronskem naslovu ali preko naše FB strani)

Politika zasebnosti

IZJAVA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

UVOD
Ta izjava o varstvu podatkov velja za obdelavo vseh osebnih podatkov v podjetju B&L d.o.o., s sedežem na Pristaniški ulici 2, 6000 Koper (v nadaljevanju: naše podjetje) in obravnava podatke o potrošnikih, strankah, dobaviteljih in poslovnih partnerjih (v nadaljevanju: stranka). Ta izjava o varstvu podatkov velja izključno za osebne podatke posameznikov. Naše podjetje je upravljavec obdelave osebnih podatkov stranke. S to izjavo vam želimo predstaviti kdo smo, kako in za katere namene obdelujemo vaše osebne podatke ter podati ostale informacije, ki bi vas lahko zadevale. Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo prek kontaktnih podatkov, navedenih na koncu te izjave.

ZA KATERE NAMENE OBDELUJEMO VAŠE OSEBNE PODATKE?
Naše podjetje bo obdelovalo vaše osebne podatke, ko boste poslovali z nami, uporabljali naše spletne strani ali aplikacije oz. kadar boste kakor koli sodelovali z nami.

Vaši osebni podatki se obdelujejo in uporabljajo za upravljanje odnosov in trženje (upravljanje baze podatkov in pošiljanje ponudb) ter izvajanje marketinških aktivnosti (oglaševanje) preko e-mail sporočil.

KAKO DOLGO HRANIMO VAŠE OSEBNE PODATKE?
Na splošno naše podjetje hrani podatke o strankah za obdobje, ki je potrebno za dosego določenega poslovnega namena, v obsegu, ki je upravičeno potreben za zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonsko zahtevo ali kot je priporočljivo glede na veljavne določbe o zastaranju oz. do vašega preklica privolitve v obdelavo vaših podatkov.

Takoj po zaključku veljavnega obdobja hrambe, se podatki:

(1) varno izbrišejo oziroma uničijo;

(2) anonimizirajo;

(3) prenesejo v arhiv (razen, če to prepoveduje zakon ali veljaven načrt hrambe zapisov).

KDO IMA DOSTOP DO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?
Naši zaposleni so pooblaščeni za dostop do osebnih podatkov samo v obsegu, nujnem za dosego ustreznega namena in izvajanje njihovih nalog.

Dostop tretjih oseb do vaših osebnih podatkov

Tretje osebe lahko dostopajo do vaših osebnih podatkov, če so naš pogodbeni obdelovalec, če izkažejo zakoniti interes, ali z vašo privolitvijo. Pogodbeni obdelovalec, ki izvaja obdelavo v našem imenu, zagotavlja vsa jamstva, enako kot naše podjetje, za izvedbo ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov, da obdelava izpolnjuje zahteve iz predpisov o varstvu osebnih podatkov ter zagotavlja varstvo pravic posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

KAKO SO ZAVAROVANI VAŠI OSEBNI PODATKI?
Za zagotavljanje zaupnosti in varnosti vaših osebnih podatkov smo sprejeli ustrezne varovalne ukrepe. Izvajamo ustrezne tehnične, fizične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem ali nenamerno izgubo, poškodbo, spremembami, nepooblaščenim razkritjem ali dostopom ter pred drugimi oblikami nezakonite obdelave (vključno z, a ne omejeno na nepotrebno zbiranje podatkov) ali nadaljnje obdelave.

KAKO LAHKO UVELJAVLJATE SVOJO PRAVICO DO VARNOSTI OSEBNIH PODATKOV?
Pravico imate zahtevati dostop do oziroma pregled nad svojimi osebnimi podatki, pa tudi do njihovega popravka in/ali izbrisa. Poleg tega lahko uveljavljate pravico do omejitve obdelave svojih osebnih podatkov, pravico do ugovora obdelavi, pa tudi pravico do prenosljivosti podatkov. Če želite uveljavljati svoje pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov, se obrnite na nas prek kontaktnih podatkov, navedenih na koncu te izjave o varstvu podatkov. Upoštevajte, da vas lahko za namene preverjanja vaše istovetnosti prosimo za dodatne informacije.

ALI LAHKO UMAKNETE SVOJO PRIVOLITEV?
Potem, ko ste dali svojo privolitev, jo lahko kadar koli umaknete. Upoštevajte, da umik ne učinkuje za nazaj in da lahko svojo privolitev umaknete le, če ste jo prej dali. Če želite umakniti svojo privolitev, se obrnite na nas prek kontaktnih podatkov, navedenih na koncu te izjave o varstvu podatkov.

KAKO VLOŽITI PRITOŽBO?
Če se želite pritožiti glede ravnanja našega podjetja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo prek kontaktnih podatkov, navedenih na koncu te izjave. Pritožbo lahko vložite pri našem podjetju, pa tudi pri nacionalnem nadzornem organu za varstvo podatkov.

KAKO LAHKO STOPITE V STIK Z NAMI?
Če vas zanima, kako obdelujemo vaše osebne podatke, najprej preberite to izjavo. Za vsa vprašanja, pripombe, pohvale ali pritožbe se obrnite na info@polzja-krema.si

Dostava

Vsi naši izdelki so dostavljeni v roku 2-3 delovnih dni. Poštnina je odvisna od količine naročenih izdelkov in je lahko tudi brezplačna. Cena poštnine je določena na koncu naročila (pred plačilom).
Sodelujemo z dostavno službo GLS in Pošta Slovenije, ki Vas pred dostavo tudi obvesti, v primeru da Vas v času dostave ni doma, pa lahko paket prevzamete oz. preusmerite na najbližji bencinski servis ali drugo prevzemno mesto dostavljalca.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine polzja-krema.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in določajo pogoje nakupov izdelkov preko spletne strani. S spletno trgovino, na kateri so objavljeni ti splošni pogoji poslovanja, upravlja podjetje B&L d.o.o. s sedežem na Pristaniški ulici 2, 6000 Koper, v nadaljnjem besedilu “ponudnik”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene podstrani ali uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazi svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. »Kupec« ali »uporabnik« v teh Pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani polzja-krema.si oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov prodajalca. Vsi osebni podatki so strogo varovani v skladu z uredbo EU GDPR. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Uporabnik se lahko strinja, da ga o spremembah Pogojev poslovanja obvestimo takoj, ko stopijo v veljavo. Vse spremembe so za uporabnika zavezujoče, zato uporabnikom priporočamo da se s Pogoji poslovanja ob vsakem nakupu vestno seznanijo. Poleg Pogojev poslovanja mora kupec pred oddajo naročila izraziti tudi strinjanje z našo Politiko zasebnosti, kjer se seznani z našo politiko varstva osebnih podatkov. V primeru, da se kupec s Pogoji poslovanja ali Politiko zasebnosti ne strinja, prosimo, da spletne trgovine ne uporablja.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z določbami teh Pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in potrjuje, da je bil s Politiko zasebnosti seznanjen in se z njo strinja. Kupec ali uporabnik z nakupom jamči, da je starejši od 18 let.

Osnovne lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bo kupec o spremembi ustrezno in pravočasno obveščen po elektronski pošti.

CENE
Vse cene izdelkov so navedene v evrih. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. S potrditvijo naročila so vse cene in drugi pogoji zavezujoči in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu prejme obvestilo na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. V tem sporočilu je obveščen tudi o predvidenem roku dobave. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da se obrne na nas preko v nadaljevanju dokumenta objavljenih komunikacijskih kanalov.

NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča plačilo po prevzetju na domu oziroma na svoji lokalni pošti (v primeru naročila preko e-maila), s Paypal ter s plačilnimi in kreditnimi karticami, ki so na voljo v obrazcu v Košarici. Potrdilo o naročilu je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku, saj ga prejme na svoj elektronski naslov.

Podjetje B&L d.o.o. ni registrirano kot fizična trgovina, zato kupcem ne moremo oziroma ne smemo ponuditi osebnega prevzema preko spletne strani naročenega blaga. Podjetje prav tako ne posluje gotovinsko, kar pomeni, da na naslovu podjetja izdelkov ne morete osebno kupiti. Vse informacije in navodila, kako opraviti nakup, so kupcu na voljo v Pogojih poslovanja.

STROŠKI POŠTNINE
Poštnina je lahko vključena v ceno, brezplačna ali ločeno jasno zapisana. Kupec je o znesku poštnine seznanjen pred potrditvijo svojega nakupa.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:

V teku akcije, ki izrecno poudarja brezplačno poštnino.
Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno).
NAROČILO BLAGA
Naročilo je možno preko večih komunikacijski kanalov (spletna trgovina, elektronski naslov, telefon). Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri ponudniku.

POSTOPEK NAROČILA OZIROMA NAKUPA
Registracija ni obvezna, naročilo lahko kupec odda tudi kot gost. Kupec izbere artikel in ga s klikom doda v košarico. S klikom na košarico zgoraj na desni strani vstopi v košarico. V košarici lahko popravi količino ali odstrani določen artikel.

V kolikor ima kupec kupon/kodo za popust, le-to vnese v okno, kjer je navedeno »Koda za popust« in jo potrdi s klikom na gumb »Uveljavi«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon oziroma kodo. Na nakup lahko kupec uporabi le eno vrsto popusta (ali popust na nakup dveh ali več izdelkov, ali pa preko kode za popust). Kupon je v primeru, da je to eksplicitno zapisano, časovno omejen.

Iz košarice gre kupec s klikom na gumb »Nazaj na kolekcijo« nazaj v trgovino ali pa klikne gumb »Na blagajno« in vnese podatke za dostavo. Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj en veljaven elektronski naslov. Kupec mora nujno navesti veljaven elektronski naslov, saj se mu po oddanem naročilu na tega samodejno pošlje račun za opravljen nakup. Pred formularjem za izbiro plačila je naveden strošek dostave ter celoten znesek nakupa. Kupec na formularju izbere način plačila in vpiše potrebne podatke. Zaključek nakupa kupec opravi s klikom na gumb »Zaključi naročilo«.

Po oddanem naročilu kupec prejme elektronsko sporočilo z vsemi potrebnimi podatki o nakupu, dostavi in navodila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik lahko strinja z uporabo njegovega elektronskega naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.

Osebni podatki se obdelujejo skladno s Politiko zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani polžja-krema.si

DOBAVA BLAGA
V primeru, da je artikel na zalogi, blago odpremimo v roku 1-3 delovnih dni, o točnem datumu dostave kupca obvestimo preko elektronskega sporočila. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun, ki za nekatere izdelke velja kot garancijski list. V primeru, da blaga ni na zalogi, bo kupec v roku delovnega dne obveščen o spremenjenih podrobnostih dostave.

GARANCIJA
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Skladno z določbami Pravilnika o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/12) imajo izdelki 1-letno garancijo. Garancijske obveznosti prevzema prodajalec. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim, če pa tega ni na zalogi, prodajalec kupcu povrne stroške nakupa.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pred odstopom od nakupa sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati, če odstopi od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z veljavno zakonodajo, trenutnimi določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. Pri vračilu izdelkov kupec skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličete na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo. V primeru, da pride do poškodbe blaga ali uničenja embalaže, se vrednost blaga zniža. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZVPot, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

Podjetje B&L d.o.o. ne omogoča osebnega vračila kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.

V skladu z drugim odstavkom 43.d člena ZVPot mora podjetje potrošniku, ki je izkoristil pravico do odstopa od nakupa, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrniti vsa prejeta plačila. V skladu s sedmim odstavkom 43.d člena pa potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

VRAČILO KUPNINE
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti (preko telefona ali e-mail sporočila) v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik dovoli oziroma le, če je nujno zaradi izvedbe nakupa. Oglasna, elektronska in SMS sporočila so jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj je jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike so ustrezno označene. Prav tako so jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno je predstavljena možnost in način prijave oziroma odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Zahtevo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi od prejemanja novic s strani ponudnika.

AVTORSKA ZAŠČITA
Vsebina spletne trgovine polzja-krema.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja B&L d.o.o. ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja B&L d.o.o. Kršitelji avtorskih pravic bodo ustrezno sodno preganjani. Fotografije izdelkov lahko zaradi različnih vzrokov nekoliko odstopajo od dejanskega stanja (so simbolične) na primer zaradi proizvodnih sprememb, na katere ponudnik nima vpliva.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in daje na voljo osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@polzja-krema.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. B&L d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru in je po preteku čakalnega roka na pošti 15 dni vrnjen na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru neprevzema zato odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil.

Višina stroškov enostranskega odstopa od pogodbe so odvisni od stroškov pošiljanja, pakiranja, administrativnih stroškov in bodo v vsakem posameznem primeru obračunani v skladu z dejanskimi stroški in dobro poslovno prakso. B&L d.o.o. si pridržuje pravico, da lahko kupcu, ki ni prevzel paketa, izstavi račun v višini dejanskih obračunanih stroškov, ki so nastali z enostransko prekinitvijo pogodbe s strani kupca, kupec pa se strinja, da bo v takih primerih račun za povzročene stroške plačal najkasneje v 7 dneh na račun podjetja.

ODGOVORNOST PROIZVAJALCA
Podjetje B&L d.o.o. izdelkov ne izdeluje, temveč jih samo trži. Vse navedbe materialov in lastnosti izdelka so v skladu z navedbami proizvajalca oz. dobavitelja od katerega je izdelek dobavljen. V primeru, da navedbe dotičnega proizvajalca ne držijo ali so netočne, podjetje B&L d.o.o. ne prevzema odgovornosti za širjenje netočnih informacij, saj je zgolj navajalo informacije o izdelku, posredovane s strani proizvajalca oz. dobavitelja. Proizvajalca izdelka zavezuje Zakon o Varstvu Portrošnikov (ZVPot, II., 4.-11.a).

PREVLADUJOČE PRAVO
Te pogoje in določbe se ureja in razlaga v skladu s slovenskim pravom. Pogodbeni stranki s tem priznavata pristojnost slovenskih sodišč. Vse pogodbe bodo sklenjene v slovenskem ali angleškem jeziku.

Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 24.10.2021.